5 złotych zasad: Piękna twarz!




Część Wszystkim!

Wpadłam na pomysł, że zbiorę razem cenne rady odnoszące się do zdrowia cery, jej pięknego wyglądu i naszego dobrego samopoczucia :) Moja pielęgnacja. Zapraszam!


1. Picie na czczo, rano kubka ciepłej wody z cytryną.
Rzecz niesamowicie prosta, a sprawia wiele korzyści nie tylko naszej cerze ale również organizmowi.
Sok z cytryny pomaga leczyć problemy skórne. Zawarta w cytrynie witamina C działa odmładzająco na cerę, dodatkowo ją rozświetlając. Pomoże w walce ze zmarszczkami i wągrami.

2. Maseczki! Z jogurtem naturalnym regenerują cerę.

Przepis na maseczkę z jogurtem naturalnym:
Maseczkę robimy z dwóch łyżek miodu, czterech łyżek soku z cytryny, trzech łyżek jogurtu naturalnego i białka jednego jaja. (pozostawiamy na 15 minut)

3. Peelingi! Z płatków owsianych idealnie oczyści zatkane pory.


Przepis na peeling owsiany: 
Zmieszaj ze sobą 1 łyżkę soku z cytryny, 1 łyżkę miodu, 1 łyżeczkę oliwy z oliwek, 1/3 szklanki płatków owsianych.

4. Tonik!


Polecam domowy tonik rumiankowy:
Zaparzamy rumianek i przemywamy nim twarz 2 razy dziennie. 
Rozjaśnia cerę i niweluje przebarwienia.

5.  Zmywamy makijaż bardzo dokładnie!
 Makijaż pozostawiony na noc zapycha pory.


Wskazówki;
Twarz myj 2 razy dziennie.
Nie dotykaj palcami skóry, roznosisz wtedy zanieczyszczenia i bakterie.
Sok z ogórka niesamowicie radzi sobie z rozszerzonymi porami.
Do zmywania makijażu możemy używać olejków.
Jedz zdrowe rzeczy. 
Ćwicz.
Śpij co najmniej 8h.


8 komentarzy:

  1. Świetny poradni. Dowiedziałam się kilku nowych rzeczy, które mi mogą pomóc. Dzięki! :D

    zpasjablog.blogspot.com/?m=1 Zapraszam na jutrzejszy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja często łapię się na tym,że nie potrzebnie dotykam swojej twarzy ... Ale poza tym większość z tych rad stosuje w codziennym życiu ,z chęcią też wypróbuję Twoje alternatywy dla toniku i peelingu a także na maseczkę ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj czasami zapominamy o tch zasadach :(


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/ozdoby-do-pokoju.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zasady ja się do nich stosuję i wychodzi mi to na zdrowie :)
    Szkoda,że nie dodałaś swoich zdjęć ,ale i tak super rady :)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post kochana! Jestem pod wrażeniem! :)

    Buziaki,

    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. super porady :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatne porady! Muszę wrócić do picia rano wody z cytryną, kompletnie o tym zapomniałam..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy miły komentarz sprawia, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech, a nie miły daje do myślenia, że muszę się jeszcze wiele nauczyć. :)